28 Jan 2017

De merk-fan-tag!

Hee allemaal,
Vandaag ga ik weer een tag invullen. namelijk de merk-fan-tag. Ik heb niet suuuperveel met merken, maar onbewust heb ik toch wel een voorkeur. Wat die is, daar komen jullie in deze tag achter. Veel leesplezier :)

1. Coca-Cola of Pepsi
You guys are gonna kill me on this one, maar ik vind Pepsi eigenlijk lekkerder. Ik drink vaker Coca-Cola omdat we dat in huis hebben, maar als ik mocht kiezen koos ik voor Pepsi.

2. McDonalds of Burger King
McDonalds, geen idee waarom. Ik kom nauwelijks bij beide, maar als ik er kom ga ik toch eerder naar de Mac.

3. Nivea of Dove
Ik gebruik geen van beide, maar ik denk Dove. Deze heeft veel verschillende geurtjes en volgens mij Nivea niet echt.

4. Etos of Kruidvat
Kruidvat. Ik heb veel makeup van Essence en Catrice, en dat haal ik daar vandaan. Net als watjes, doekjes, nepnagels, eigenlijk alles. Etos is ook een fijne winkel maar toch niet mijn favoriet.

5. Spa of Chaudfontaine
Gonna be honest, ik proef het verschil niet. Maar Spa, want dat blauwe flesje is zo leuk.

6. H&M of Zara
H&M sowieso! Bijna al mijn kleding is van de H&M, sorry not sorry. De Zara vind ik echt geen leuke winkel.

7. Essie of O.P.I
Essie! Die kleurtjes vind ik mooier, het design is schattig en de flesjes zijn zo klein!

8. Xenos of Action
Xenos. Bij de Action heb je ook superleuke dingen, maar het assortiment wisselt te weinig en het is ook allemaal heel gewoontjes. De Xenos heeft vaak nieuwe verassende dingen en ik vind er altijd wel iets leuks of grappigs. Ook ruikt het er altijd zo lekker naar de geurkaarsen.

9. Windows of Apple
Windows.

10. Lays of Doritos
Moeilijk...Lays heeft veel meer keuze maar mijn 2 favoriete smaken zijn de oranje en zwarte van Doritos, dus ik ga voor Doritos.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! :)



No comments:

Post a Comment