28 Jan 2017

Beauty favourites!

Hee mensen!
Vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete beautyproducten op een rijtje gezet. Ik zal de prijzen en waar ik het heb gekocht erbij vermelden. Toch kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat de prijzen bij de producten correct zijn, want dat verschilt per winkel of filiaal, en het kan ook zijn dat ik dingen in de aanbieding heb gekocht of heb gekregen. Veel leesplezier verder!



Sleek Highlighting Palette - Precious metals
Dit palet is echt geweldig. Zoals jullie wel weten ben ik obsessed met highlighters, en dit palet is verreweg mijn favoriet. Er zitten 4 kleuren in, 3 daarvan zijn crème's en de donkerste is een poeder. Op het doosje stond welke kleur je voor welk deel van je gezicht moet gebruiken, maar meestal kies ik dat gewoon zelf. De highlighters zijn heel glitterig, iets wat ik meestal niet mooi vind in een highlighter, maar bij deze dus wel. In tegenstelling tot andere crème highlighters vind ik deze heel erg makkelijk te blenden. I'm in love! Ik kocht dit paletje bij de DA voor 13,99.


HEMA Cosmetic Brush Cleanser

Deze brush cleanser heb ik voor kerst gekregen. Voorheen gebruikte ik gewoon Sanex, omdat dat geen toegevoegde kleur en geurstoffen heeft en pH neutraal is. Dat is dus heel goed voor je huid, en het maakte mijn kwasten ook goed schoon. Maar het rook niet superfris, en dat doet deze brush cleanser wel! Hij maakt mijn kwasten goed en snel schoon, hij ruikt lekker fris en mijn kwasten blijven ook zacht en soepel. Deze cleanser kost 4,50.











                                     Etos Color Care lipstick

Etos heeft nu al een tijdje haar eigen makeupmerk, en daar zijn deze lipsticks een deel van. Ik heb er nu 5 of 6, en deze heb ik laatst nog gekocht. Ik ben echt gek op deze lipsticks. Die van mij zijn bijna allemaal mat, maar ze hebben op glanzende varianten. Deze kleur, Rebel, is mijn favoriet. De lipsticks zijn best wel langhoudend, de pigmentatie is goed en ze drogen je lippen niet uit. Voor de prijs is dit echt een super product. De Color Care lipsticks van Etos kosten 3,99 per stuk.







Catrice All Matt Plus foundation

Deze foundation is simpelweg geweldig. Hij doet alles wat er op de verpakking staat: hij blijft lang zitten, is mat, zorgt ervoor dat je gezicht niet gaat glimmen, dekt goed. Het is jammer dat er maar 4 tinten zijn, maar verder zitten er geen nadelen aan deze foundation. Voor 6.59 heb ik deze foundation gekocht bij de Kruidvat.




I HEART MAKEUP Blushing Hearts & Unicorns Heart

Deze blush en highlighter van I HEART MAKEUP zijn echt supercute. De blush is een 3-kleurige baked blush die je apart maar ook tegelijk kan dragen. De tinten zijn heel mooi en goed gepigmenteerd. De highlighter is een rainbow highlighter zoals jullie kunnen zien, en ook deze is supermooi. Hij is wel wat aan de blauwe kant, wat niet iedereen kan waarderen, maar ik vind het heel mooi en hij bevat ook bijna geen glitter (daar hou ik niet van haha). Beide waren ze 5,99, ik heb ze gekocht bij Kruidvat maar ze waren er maar tijdelijk. Ze zijn wel te koop op boozyshop.nl




Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, tot de volgende keer :)




No comments:

Post a Comment