22 Aug 2017

I'm back!

Ja jongens, ik leef nog!

Jeetje....dit is echt lang geleden. Jullie zijn vast benieuwd naar de reden waarom er een halfjaar niets is verschenen hier, maar die heb ik helaas niet. Behalve dat ik er gewoon niet aan heb gedacht, en andere dingen heb gedaan in de tussentijd. Maar ik wil het opnieuw gaan proberen, en regelmatig weer gaan posten. Of dit lukt...tja, jullie kennen me. Maar we gaan het zien :) Ik zal jullie nog even een korte update geven:

Nou, inmiddels is het zomervakantie en ben ik net terug uit Italië. Na de vakantie ga ik beginnen in Havo 4, ik ben dus een niveau gezakt. Of ik al klaar ben voor school? Nee... Maar ergens ben ik wel excited, en zodra ik al m'n spullen heb kan ik hierover natuurlijk weer een blogpost maken. Verder zijn er niet echt drastisch dingen veranderd, ik denk dat jullie wel op de hoogte zijn.

Jullie zien gauw een blogpost verschijnen, see ya!

No comments:

Post a Comment