27 Jan 2017

Things that make me happy!

Lieve allemaal,
Vandaag heb ik weer een blogpost voor jullie, en hierin ga ik een lijstje maken van allerlei dingen waar ik blij van wordt. Enjoy :)

- De geur van vers gemaaid gras (ook echt bovenaan, I'm so weird)
- Een nieuw kledingstuk voor de eerste keer aandoen
- Een goed cijfer halen
- Thuiskomen en ruiken dat je lievelingseten wordt gekookt
- Frontrowen bij concerten


- Het nieuwe album van je favoriete artiest voor het eerst horen
- Wanneer baby's je vinger met hun hele handje vasthouden
- Zaterdagochtenden op de manege
- Een goede serie ontdekken op netflix
- Wanneer je iets hebt gebakken en het supergoed gelukt is
- Dieren



- Spontaan afspreken met een vriendin
- Foto's van vroeger bekijken
- De "Coffeehouse" playlist op Spotify
- Een banaan pellen en gelijk alle vieze sliertjes meenemen
- 's Avonds/'s nachts luisteren naar onweer in de zomer (met het raam open)
- Wachten op een pakketje (en die uiteindelijk ontvangen)
- Zonsondergangen


- Een boek uitlezen (en dat het precies eindigt zoals jij dat gehoopt had)
- Warme chocolademelk in de winter
- De slappe lach hebben tijdens de les
- De dagen aftellen tot een bepaalde gebeurtenis

Dit is lang niet alles wat me blij maakt, maar hopelijk hebben jullie een beetje een idee gekregen van wat voor dingen mij vrolijk maken! Bedankt voor het lezen :)




No comments:

Post a Comment