15 Jul 2016

Rocky Road!

Hey lieve mensen!

Ik hab vakantieee 😏 Daar ben ik echt zo blij mee, want nu kan ik lekker veel bloggen en heb ik verder geen verplichtingen. Dit jaar ga ik niet op vakantie helaas, maar daardoor heb ik dus NOG meer tijd :) Vandaag deel ik een recept met jullie. Dit recept maakte ik laatst met een vriendin, maar we deden nog al wat dingen fout. Ik zal jullie dus de verbeterde versie geven. Als je dit gaat maken deze vakantie, let me know!

      150 g
roomboter (ongezouten, die van ons was gezouten en nee..)
300 gpure chocolade (als je niet van puut houdt zoals wij, gebruik dan liever melk)
3 eetlepelsschenkstroop

tarwe biscuits (hoeveelheid zelf een beetje inschatten)
marshmallows (hoeveelheid zelf een beetje inschatten)

Je kunt nog noten, cranberry's, kokos of amandelschaafsel o.i.d toevoegen, dat hebben wij niet gedaan.



1. Verkruimel de biscuitjes, maar maak de niet te klein (in kleine stukjes breken).
2. Verhit boter in een pan. Als het helemaal gesmolten is doe je de stroop en chocola erbij en roer je tot alles is gesmolten. Laat dit geheel iets afkoelen.
3. Voeg de biscuitjes en marshmallows toe aan het chocolademengsel. Giet dit mengsel in de vorm. Zet dit minimaal 3 uur in de koelkast zodat de cake hard wordt. 





















No comments:

Post a Comment