15 Jul 2016

55 random questions!

Hoi,
Ja sorry jongens, ik vind tags gewoon zo leuk! Deze tag bestaat dus, zoals je ziet aan de titel, uit 55 random onzinvragen. Superleuk dus haha, dit soort dingen vind ik echt geweldig. Veel leesplezier!

1. Pak het boek dat het dichtste bij je ligt, ga naar pagina 18 en zoek regel 4.
- "Mag ik ook eens" vroeg George. (Stephen King, Het)
2. Strek je linkerarm zo ver uit als je kan. Wat kan je aanraken?
 Mijn kast, met daarop haarlak en deo en mijn kopje chocomelk.
3. Wat deed je voor je deze TAG begon in te vullen?
Ik was even naar mijn opa, daarna pakte ik wat te drinken, zette Spotify aan en begon aan deze tag.
4. Gok hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Zat je in de buurt?
Ik gok… 15:50. Het is.........16:02. Best close!
5. Wat hoor je op het moment?
 Jonas Blue - Fast Car Acoustic
6. Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Net rond half 4 toen ik van mijn opa naar huis fietste.
7. Heb je gedroomd afgelopen nacht?
 Weet ik niet haha, ik vergeet dat meestal, tenzij het heel erg raar was.
8. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Waarom?
 Vanmorgen toen ik bij een vriendin was, om een heel vaag insta-account.
9. Wat hangt er op de muur van de kamer waar je in bent?
 Niks, eerst hingen er posters maar ik heb ze weggehaald. Op mijn deur plakt wel een foto-collectie.
10. Vertel iets over jezelf dat de meeste mensen niet weten.
Ik krijg over een paar weken een tweelingbroertje en zusje!
11. Houd je van dansen?
 Op feestjes en bij vrienden wel, maar niet in het openbaar. Ik kan het ook totaal niet
12. Zou je het ooit overwegen te emigreren?
 Ja, ik houd echt niet van Nederland. Het liefst wil ik naar AustraliĆ«!
13. Door wie ben je voor het laatst gebeld?
Door mijn leraar Frans die iets moest vragen haha.
14. Wat heb je als laatste gedownload op je computer?
 Een foto voor een blogpost.
15. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
 Pff...te lang geleden!
16. Luister je op het moment naar muziek?Ja, naar 'Lazy Sunday' op Spotify.
17. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
 Lic htbruine (huidskleur) vloerbedekking met vlekken omdat ik zo onhandig ben om altijd water enzo te laten vallen.
18. Als je iets kon veranderen aan je huis/kamer (ook al is het niet handig of mogelijk), wat zou het dan zijn? Een balkon bij mijn kamer aan, met een deur zodat ik het balkon op kan stappen vanuit mijn slaapkamer.
19. Wat is het laatste wat je hebt gekocht?
 Croissantjes en drinken voor mij en een vriendin vanmorgen.
20. Ooit op een motor gereden?
 Nee :(
21. Ken je alle woorden van je eigen taal?Niet alles, maar volgens mij wel redelijk veel.
22. Waar denk je als eerste aan als je ’s morgens wakker wordt?Dat ik weer wil slapen haha!
23. Van wie heb je je laatste sms’je/WhatsAppje ontvangen?
Iemand uit de groepsapp van m'n manege.
24. Hoe laat ga je naar bed?Doordeweeks rond 23:00, in het weekend rond 00:00, in de vakantie slaap ik soms helemaal niet haha!
25. Ben je donor? Nog niet.
26. Met wie heb je het laatst avond gegeten?
 Mijn opa, broertje en zusje.
27. Is het glas half leeg of half vol?
Half vol!
28. Wat is het verste weg wat je ooit bent geweest?
 Mallorca
29. Heb je ooit een trofee/beker gewonnen?
Volgens mij niet...
30. Heb je ooit een schooluniform moeten dragen?
Nee, en hopelijk hoef ik dat ook nooit!

31. Typ je op een touch toetsenbord?
Op dit moment niet, ik typ nu op mijn laptop.
32. Wat ligt er onder je bed?
 Stof, dozen met boeken, mijn makeupkoffer, ergens een verdwaald t-shirt.
33. Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
 Nee, je kunt wel 'verliefd' zijn als je iemand ziet voor de eerste keer maar echte liefde gaat wel dieper denk ik.
34. Hoe laat sta je op?
Doordeweeks rond 06:40, in het weekend en in de vakantie verschilt het heeel erg, daar is geen ritme in te vinden.
35. Hoe heette je eerste huisdier?
 Weet ik niet meer, maar het was een schildpad (of 2..)
36. Hoe voel je je op dit moment?
Prima, ik heb vakantie, zit met een lekker muziekje op te bloggen, en het is ook nog eens redelijk weer.
37. Waar denk je het meeste over na?
Michael Clifford (oops...)
38. Als je de loterij had gewonnen, hoe lang zou je wachten om het te vertellen? 0,1 seconden!
39. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
 Volgensmij The Mockingjay part 2.
40. Zing je onder de douche?
 Ja, duuuh!
41. Wat doe je als je je verveelt?
 Instagram checken, mensen whatsapp-bellen.
42. Wat wilde je vroeger worden?
 Oncoloog :)
43. Wat was eerder: de kip of het ei?
 Ik heb deze vraag nooit leuk gevonden, ik raak ervan in de war. Toch zeg ik ei.
44. Hoeveel sleutels zitten er aan je sleutelbos?
 4, mijn kluissleutel (nu niet trouwens, het is vakantie), mijn fietssleutel, oude huissleutel en nieuwe huissleutel.
45. Welke auto rijd je? Ik rijd zelf niet, maar mijn vader heeft een Opel Corsa.
46. Wat zijn je beste lichamelijke punten?
Mijn ogen denk ik.
47. Wat zijn je beste karaktereigenschappen?
 Ik vind het belangrijk en leuk om mensen te helpen, en ik vergeef snel (wat je ook negatief kan zien).
48. Wat zijn je favoriete boeken?
 Thrillers!
49. Wat is je favoriete tijd van de dag?
De avond, sowieso.
50. Hoe ver van je geboorteplaats woon je?
 21 kilometer van het ziekenhuis waar ik ben geboren :)
51. Ben je een vroege vogel of een nachtmens?
 Nachtmens haha, 's nachts is alles 10x leuker.
52. Kun je je neus aanraken met je tong?
 Nee, hoe kunnen mensen dat?
53. Na hoeveel keer overgaan neem je de telefoon op? Ligt eraan hoe dicht ik bij m'n telefoon ben.
54. Wat voor baantjes heb je gehad?
 Naast oppassen niet echt iets.
55. Nieuwe en spannende dingen die je zou willen delen?
Niet echt!

Pfff ik ben hier zo lang mee bezig geweest.. Het was wel leuk, till next time!




No comments:

Post a Comment