29 Jun 2016

Evening routine!

Hey lieve mensen!

Zie je wel..ik kan echt niet bloggen. Ik zeg dit elke keer, maar sorry dat ik weer een eeuw niets gepost heb. Maar, ik heb goed nieuws; hier gaat namelijk verandering in komen. Over 2 weekjes heb ik zomervakantie, en aangezien ik niet op vakantie ga heb ik zeeën van tijd. Ik heb allerlei leuke ideeën voor artikelen, en misschien komen er zelfs een paar vlogs!

Hoe dan ook, omdat ik me schuldig voelde over het doodgaan van mijn blog heb ik een kleine evening routine voor jullie. Het is bijna niets, maar hopelijk vinden jullie het een beetje leuk!

1. Douchen

Een beetje logisch deze, haha. Ik douche altijd liever 's avonds, omdat
ik dan 's ochtends niet zo belachelijk vroeg hoef op te staan en mijn

haar niet hoef te föhnen, aangezien dat heel slecht is. Bovendien vind
ik douchen gewoon fijn na een lange en drukke dag.

Tja...verder valt er over douchen niet echt veel te vertellen. Wel ben ik de laatste tijd aan het proberen om het haar wassen te verminderen. Ik waste mijn haar altijd elke dag, maar ik kreeg steeds vaker te horen hoe slecht dat is. Nu ben ik het aan het afbouwen, maar ik moet zeggen dat ik heel slecht tegen (ook maar een beetje) vettig haar kan. Bless de droogshampoo zullen we maar zeggen..










                                                2 . Scrubben
Dit doe ik niet elke dag hoor, don't worry haha! Ik doe dit meestal 1x per week, in de winter wat vaker omdat mijn huid dan heel droog is, en in de zomer soms wat vaker als ik veel zon. Deze scrub heb ik net vandaag voor het eerst uitgeprobeerd, en hij is superfijn! Hij is van Rituals, zoals je kan zien. De geur is niet zo bijzonder, zelfs niet echt heel lekker, maar de scrub zelf is perfect.













3. Acne-treatment
Wow, dat klinkt wel heel fancy :) Anyways, ik heb nog best wel last van jeugdpuistjes, en probeer ze zo goed mogelijk te behandelen. Natuurlijk haal ik mijn makeup er af voordat ik ga slapen, dat is al een heel belangrijke stap. Daarnaast doe ik deze creme op van de Hema, genaamd "Your face needs me too!". De Hema heeft hiervan een hele lijn, maar de rest van de producten vind ik niet zo bijzonder. Deze creme is wel heel goed, en hij voelt ook heel verkoelend. Bovendien ruikt hij lekker fris. En heel soms, als ik de volgende dag iets belangrijks heb, doe ik het volgende: als je een puistje hebt die nog rood is en misschien oijnlijk, kun je er de avond ervoor een klein beetje tandpasta opdoen, en er dan mee slapen. Het droogt het puistje uit en vermindert de roodheid. Ik las dit ooit op een blog, en het werkt heel erg goed. Maar vooral belangrijk: wees niet onzeker over je puistjes want iedere tiener heeft ze. Just do you!





Natuurlijk doe ik nog wel meer zoals huiswerk maken, thee drinken, netflixen, maar dit zijn een beetje de beauty-gerelateerde dingetjes. Ik heb nu toetsweek t/m dinsdag, dus ik weet niet of er deze week nog een artikel online komt, maar er komt sowieso weer meer aan!







No comments:

Post a Comment