26 Jul 2016

Essence Assortiment oogmake-up zomer 2016!

Hallo allemaal!
Ik heb vandaag weer een nieuw artikel voor jullie, terwijl ik lekker aan het genieten ben van de zomervakantie. Over zomer gesproken, vandaag laat ik jullie het oog-deel van de zomercollectie van Essence zien, omdat het mijn favoriete budget-makeupmerk is. Enjoy!

ESSENCE THE VELVETS – € 1,99
Ooohmygod, ik vind deze er zo schattig uitzien! Ik hou van het reliëf op de oogschaduw, jammer dat dat altijd wegvaagt wanneer je het gebruikt. De kleuren vind ik heel mooi en zacht. Sommige lijken wel een beetje oubollig, maar ze staan dan vast mooi in combinatie met andere kleuren. Leuke toevoeging aan de oogschaduws!



ESSENCE I ♥ COLOUR INTENSIFYING EYESHADOW BASE – € 2,59
Dit lijkt me echt heel handig! Ik zag het al bij andere make-upmerken, maar Essence had dit nog niet. Deze eyeshadow base is een beetje roze, waardoor hij ook alleen kan worden gedragen, maar de bedoeling is om hem onder je oogschaduw aan te brengen. Hierdoor komen de kleuren nog mooier uit.


ESSENCE 2 IN 1 EYESHADOW & LINER – € 2,89
Wow, cool deze! Ze lijken qua verpakking op de NYC Intense Lipcolor lipcrayons, maar het is een oogschaduw en eyeliner in 1! Het is mij een raadsel hoe je met zo'n dikke punt een perfecte wing kan maken, maar misschien gaat dat prima. De kleuren vind ik wel heel erg mooi.

 ESSENCE LIQUID INK EYELINER – € 2,39
Damn, deze zien er mooi uit! Dit is dus gewoon liquid eyeliner, maar in hele mooie metallics.

ESSENCE DIP EYELINER – € 2,59
Ook dit is een gewone eyeliner, maar daarnaast is er een waterproof versie. Deze heb ik al eens uitgeprobeerd, werkt prima.

ESSENCE ROCK’N’DOLL MASCARA – € 2,89
Deze mascara belooft 'verassend volume' en een eye-opening effect zodat je ogen op doll eyes lijken. De verpakking vind ik een beetje kinderlijk, maar de naam is dan wel weer leuk. Deze zou ik wel willen proberen.

ESSENCE FORBIDDEN VOLUME (REBEL) MASCARA – € 2,99
Yaaas, die naam klinkt echt veelbelovend. Deze mascara belooft hetzelfde als die hierboven, maar daarnaast ook GEEN klontjes, en als dat 100% waar is zou dat zeker mijn go-to mascara worden.

ESSENCE FORBIDDEN VOLUME FALSE LASH MASCARA TOPCOAT – € 2,89
Oke uhm...een topcoat voor je wimpers. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben er best benieuwd naar. Het belooft een false lash effect te geven.

ESSENCE SUPERFINE EYELINER PEN WATERPROOF – € 2,89
Eyeliner pennen, I love them. Deze was al te koop bij Essence, maar nu is hij er ook in waterproof. Ideaal voor een heleboel eyeliner looks.


Tot het volgende artikel!



No comments:

Post a Comment