23 Sept 2016

Update :)

Hee lieve mensen!

Het is al een tijdje geleden dat ik een update heb geplaatst, dus ik dacht ik doe er maar even een. Ik dacht er nog aan om die te doen in een video, maar qua blogposts heb ik de laatste tijd weinig inspiratie en dit was wel een goeie.

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik nu naast een blog ook een YT kanaal, waar inmiddels (nog maar) 3 video's op staan. Ik twijfelde al maanden of ik hieraan moest beginnen en heb het uiteindelijk maar gedaan, en gelukkig krijg ik er voornamelijk positieve opmerkingen over! Ik ben niet heel stipt in het uploaden van video's en de kwaliteit is niet super, maar ik vind het wel leuk om te doen en het editen is ook een leuk onderdeel ervan. Ik heb nog niet superveel views, maar dat zal nog wel komen en anders is het ook wel goed zo. Ook helpt mijn vriendin Vera nu met het maken van de video's, wat natuurlijk superleuk is :)

Qua school, tja, die is natuurlijk ook weer begonnen. Zoals jullie weten ben ik blijven zitten dit jaar, en zit ik nu dus weer in Gymnasium 3. Mijn klas is veel groter dan vorig jaar, maar ook heel gezellig. Ik hoop natuurlijk dat het beter zal gaan als afgelopen jaar, en dat ik genoeg tijd over zal houden om te kunnen blijven bloggen.

Zoals jullie zien is de layout al een tijdje  hetzelfde, en waarschijnlijk blijft het ook zo. Misschien wordt het logo nog veranderd, aangezien een klasgenoot aangeboden heeft er 1 voor me te maken voor YouTube, maar dat weet ik nog niet zeker. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!

Ook heb ik een instagram aangemaakt voor mijn blog en YouTube account, waar ik op post zodra ik een nieuw artikel of filmpje heb, en soms ook random als ik bijvoorbeeld een nieuwe aankoop doe. De naam is @pointless.sunshine en ik zou het heel leuk vinden als jullie het zouden volgen!

Jullie zijn weer een beetje up to date hoop ik, tot de volgende keer <3


No comments:

Post a Comment