24 Mar 2016

One year of Pointless Sunshine!

OOOOOOOHMYGOD JONGENS!
Mijn blog bestaat 1 jaar! (eigenlijk was dat dinsdag, don't fight me!)
In dit jaar is er heel veel gebeurd en ik ben superblij dat ik ben begonnen met deze blog. Ik weet dat ik niet de meest stipte blogger ben, soms vergeet ik gewoon een maand lang dat Pointless Sunshine bestaat. Maar toch worden de artikelen die ik post best veel gelezen (voor mijn doen) en geniet ik er ook heel erg van als jullie reacties plaatsen. Ik heb mezelf voorgenomen wel iets meer te gaan posten in het vervolg, maar ik wil het vooral geen verplichting maken. Ik wil jullie in ieder geval heel erg bedanken voor de positieve reacties en ideeën, en ik hoop dat jullie mijn blog blijven lezen in de toekomst!

Om te 'vieren' dat mijn blog een jaar oud is, ga ik de komende week elke dag een artikel posten over iets wat me blij maakt :) Blijf de site dus checken deze week!
Lots of love, Myr!

1 comment: