15 Sept 2016

Fall food 🍁

Hoihoi!

Nu is het nog heerlijk tropisch warm buiten, maar de herfst begint er toch aan te komen. En ikzelf vind de herfst echt heerlijk. Warme truien, chocolademelk, oranje blaadjes, maar toch nog niet ijskoud. Bovendien is Halloween natuurlijk hartstikke leuk :)

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op Pinterest, en ik heb dus een "Fall" bord gemaakt met allerlei recepten voor in de herfst. Ik zal hem hieronder linken en bovendien laat ik jullie hier een recept zien voor de lekkerste chocolademelk ooit!

Link:
https://nl.pinterest.com/myrtheps/fall-food/

Recept voor de heerlijkste choco ooit:

  • 2 koppen melk (gewone, volle, halfvolle, rijst, soja, whatever!)
  • 2 eetlepels cacaopoeder
  • 60 gram fijngesneden pure chocola (60% cacao of meer is het beste)
  • 2 eetlepels suiker
  • 1/4 theelepel zout
Verwarm de melk in een pan, niet te heet en laat het niet koken. Voeg dan alles toe en blijf roeren tot het een mooi gemixt goedje is. Doe het dan in een mok en voeg er nog iets aan toe als je dat wil (slagroom, marshmallows, caramelsaus, kaneel).

Dit recept las ik ooit een paar jaar geleden op Girlz en trust me, het is goddelijk. Enjoy!

En ohja, er is iets mis gegaan met de video die ik wou uploaden, dus daar zit wat vertraging in. Geen idee wanneer er dus weer een video komt, maar er komen ofcourse wel artikelen online.
Doei!




No comments:

Post a Comment