2 Aug 2016

500 days of blogging ♥

Heyheyhey :)
En alweer heeft mijn blog een mijlpaal bereikt, de 500 dagen! (Eigenlijk morgen pas, shshsh) Natuurlijk is dit niet zo bijzonder, maar ik wou er toch even aandacht aan schenken. Daarom vul ik vandaag de "10 questions about blogging" tag in. Enjoy!

  • Wanneer ben je je blog gestart en waarom? Oooh dat weet ik nog precies! Dat was op een zondag, 22 maart vorig jaar. Ik was bij mijn overoma op bezoek, zoals ik dat elke zondag deed toen. Ik zat op de computer naar andere favoriete blogs van mij te kijken, en ineens bedacht ik: dat wil ik ook! Mijn oma en overoma vonden het ook wel een leuk idee, dus toen maakte ik een account aan. 
  • Weet je nog wat je eerste blogpost was? Ja, zo'n standaard post waarin ik me voorstelde.
  • Welke comment is je het meeste bijgebleven? Dat Naomi, een vriendin van mij die ook blogt, zei dat ik ver zou komen met mijn blog :) 
  • Wat was het eerste product dat je ooit voor je blog ontving? Ik heb nog nooit een gesponsord product ontvangen hahah!
  • Wat is het tofste dat je ooit dankzij je blog hebt mogen doen? Marnix van IX en Amber Gomaa interviewen, dat was heel gaaf om te doen.
  • Wat was je grootste blog-blunder? Ik heb een keer echt 2/3 maanden niks gepost :/
  • Word je vaak door lezeressen aangesproken op straat? Nee nooit, maar dat geeft niet.
  • Wat vind je het leukst aan bloggen? Dat ik mensen een plezier kan doen door te schrijven over dingen waar ik zelf veel plezier aan beleef.
  • Waar hoop je dat je blog over vijf jaar staat? Ik hoop stiekem nog wat meer vaste lezers te krijgen, maar ik hoop vooral dat mijn blog nog bestaat over 5 jaar en ik er nog net zoveel plezier aan heb.
  • Wat is jouw ultieme tip voor beginnende bloggers? Niet opgeven als je eerste paar artikelen maar een paar of geen lezers hebben. Dat komt echt wel!
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen & reageren & feedback geven deze afgelopen 500 dagen, en hopelijk blijven jullie dat doen!



No comments:

Post a Comment